Beck.

Just nu sitter jag och tittar på Beck, det är lite halvt luddigt, men jag tror att jag förstår själva handlingen i alla fall.

"Svenskt kriminaldrama från 2006. En kvinna misshandlas brutalt men lyckas fly med sina barn. Senare hittar några sotare liket av en död man i huset kvinnan flytt ifrån. När polisen hittar blod från kvinnan på brottsplatsen tar Martin Beck och hans kollegor upp jakten på den försvunna kvinnan och hennes barn. De får vet att kvinnan håller sig gömd men hon litar inte på polisen och vägrar att ge sig till känna. Samtidigt får Gunvald reda på en mörk hemlighet om sin familj, vilket påverkar hans arbete." - Från Kolla.tv

Jääjee, det är spännande. Vanligtvis brukar jag inte kolla på sånt här, men ja. Har man inget liv så har man inte.

Idag har jag varit ute och gått med min mamma (!!!!!!!!) Det var inte så långt, men hon har tjatat om att hon vill att vi ska göra det så många gånger så nu var det väl dags antar jag. När vi var förbi hos mormor mötte vi henne i backen där hon gick och kånkade på en massa påsar eftersom hon hade varit på affären. Vi hjälpte henne och samtalade lite. Sen gick vi hem.
Jag städade en aning, men orkade inte så mycket så jag gav upp.
Mamma och jag kollade på Little Britain, it's nice since i'm the only gay in the village!

Gubbsegos är söt. ♥
| |
Upp