låt mig drömma

Det är så fridfullt att se sin älskade själsfrände sova gott. Så liten och ömtålig, men så underbart stark. Det lilla hjärtat som klappar i sin egen takt. Bröstkorgen som höjs och sänks av varje enskillt andetag. Det ser ut som om han ler i sömnen. Om jag kunde skulle jag aldrig i hela mitt liv lämna hans sida. Han är min, vad folk än säger så är han min. Så många gånger som han tröstat mig, utan att ens säga någonting alls. Jag älskar dig mest. Min älskade Mozart. ♥


Jag måste berätta om när jag var inne på Carlings. Det är helt sjukt hur alla som jobbar på Carlings är snälla och pratglada. Det är stor skillnad att vara där eller till exempel på bik bok, h&m osv. Visst, det är en mindre affär, men de lyckas skapa en bra känsla, av att man inte bara handlar utan att man liksom gör någonting som är roligt. De hjälper till att göra bra val. Jeee, Me heart Carlings. (Även i Stockholm, det är samma känsla där också!)


Nyss hörde jag ett par stå och skrika här utanför, hon var jättearg och han var irriterad. Hon ville inte säga vad det var som störde henne, men han envisades. Allt hon skrek var "låt mig fucking va!" och han sa någonting om hennes fyllejag. Hon sprang iväg hela tiden och han var efter henne. Jag kunde inte höra allt de sa, men detta hörde jag klart och tydligt "ÄR DET SLUT MELLAN OSS NU?!", från hans sida då.
Sedan försvann de bort. Det kändes lite konstigt att stå och glo, men jag var ju liksom intresserad av vad det var som orsakade ett eko. Det var lite som den där gången på bussen när en tjej satt bakom mig och pratade i telefon. Den tjejen blev dumpad. Hon satt och sa "hur kan du göra slut med mig?? Jag sitter ju på bussen! Hur..." Den stackarn grät en massa också. 

http://www.planestupid.com/files/images/break-up.jpg

 

Life's a bitch.

| |
Upp