7.10

Igår vaknade jag 8:52, det är tidigt för mig. Idag vaknade jag 7:10, det mina vänner, är inte normalt.
Dock har jag faktiskt en liten skit som jag kan skylla på, en som står och bankar och springer fram och tillbaka som en elefant eller någonting.
Jag kommer antagligen slockna vid åtta idag eller något. Tack för den.

Okej, jag ska inte gå in i någon sorts depression bara för att folk är så jävla elaka och verkligen vill såra. Jag ska stå upp och ta emot dem där smällarna, seriöst så gör ni mig mer tålig för skit. Så det är väl bra, antar jag.
Eller...



Lil Wayne är min tröst. Så jävla underbar. Söt. His voice is just fabolous.
Jag vill drunka i musik och förlora mig själv där i. Det är ett rimligt pris att betala om man inte vill se, höra, känna.


Jag har skrivit min ansökan om att få jobba på coop nu, vi får se var det leder. Att skriva sånt här är verkligen inte min grej, det känns som om jag stänger ute så mycket. Saker som jag vill skriva, men inte kan.
Usch, negativt är ordet.
| |
Upp