humör.

I am all that, but yet so little.

- Madeleine Ring, alldeles nyss.

Jag har verkligen fått in höstkänslan nu. Precis alldeles nyss fick jag den. Antagligen så kommer den försvinna lika fort som den kom. Jag känner samma... besvikelse som förra hösten, trots att jag knappt har anledning till att känna den. Förra hösten var väldigt jobbig, det ska ni nya läsare veta.
Jag vill inte upprepa förra hösten, snälla snällla snälla, det blir kommer bara bli förjävligt i sådana fall. 

Skolan började med att jag var arg, efter en lunch med köttbullar och makaroner blev jag glad igen.
Idag var även sista dagen på Grafisk Medieproduktion, så imorgon är det Ljud som gäller.
Tagga!!... Eller något.




Ibland hör man bra saker på radion.
| |
#1 - - emmae:

sv: HAHHA, okej hösten är underbar för att madde fyller år, annars inte :D<3

#2 - - Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ:

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

Upp