innan skolan

Jag känner mig så kraftlös, så... handlingsförlamad, liksom. Jag väntar på besked från Coop, men saken är den att jag inte har någon aning om hur eller när de ska svara. Jag vill ha svar nu! Jag behöver pengar, alla behöver pengar, men jag har ju massa mål osv som jag ska klara av och till det behövs pengar!
Nej, jag kanske borde kolla mailen, för vem vet? De kanske skickar svaret där? Fast jag vet inte... Såhär snabbt kan Coop inte ha svarat... Eller?

Jäjä, idag börjar jag halv elva, så jag behöver åka vid kvart i tio.
Hmm... Nicoletta, min söta och fina Nicoletta fyller år på torsdag, så jag ska ner och leta efter presenter till henne imrgon. Skulle ha gjort det tidigare, men idag ska jag faktiskt vara med henne, så då funkar det ju inte.
Jag får pengar av mamma idag också, så det kan ha en bidragande faktor till varför jag inte köpt någonting än.



Black Viel Brides - Knives and Pens
| |
#1 - - Sajmun:

sv; Braaa maddie. Duktig vovve :)



Nu syftade inte ja på att du ska komma och hälsa på, du skulle komma tillbaka och börja på vittra igen :D Justeee, ja har kommit till bana 30 på bloxorz nu! :D hahha, ja e kung!

Upp