maaad? ye, that's me

Jag vill bara meddela alla om att det var en awesome dag idag.

1. Jag kom inte försent
2. Jag klarade av redovisningen med nöd och näppe
3. Jag åt dumleglass
4. Jag slutade halv två

Bara några anledningar till varför jag är klad chey.
Okeee, so i'm happy, you're happy, everyone's happy. Happy go Lucky - Kanske ligger det någonting i det där ändå? Vem vet.
Imrgon blir det socialt umgänge med några vänninor och sedan får vi se när jag ska sällskapa med en anna vännina. Usch så uråldrig jag kände mig när jag skrev vänninor... Jag ska alltså chilla med polare, för er mindre kompetenta.




Guys, guys. (Älska ordet, använder det hela tiden, var till och med påväg att ropa på pappa och hans sambo med ordet "guys", aja. Är man skadad så är man.)
Jag bleev helt plötsligt sådär hyper som bara jag kan bli och på något sätt måste jag nu.. Få ut denna hyperhet ur mitt system, hyperaktivitet är som droger. Man får aldrig, aldrig nog av det!
Nä, men jag ska väl typ... Vettefan.

Goodbye my loverzzzzzzzz.
| |
#1 - - Johanna:

hihi, va glad jag blir :D

du har världens härligatse bakgrund <3

puss på dig min madde <3

Upp