minimera risken.

Filip och jag sitter uppe och kollar på en massa roliga videos lite överallt. Feta människor som snubblar är högst på listan. Vi har förövrigt riktigt roligt, så oroa er inte. Anna ligger och sover som den lilla gris hon är.


Alla som inte dansar - maskinen.

Mobba för i helvete inte låten!! Om man tänker efter så är den väldigt svängig, som min mormor skulle säga. Hahahahaha.
Som sagt så sover Anna och jag kan ju tillägga att jag och Filip har väldigt kulT åt en sovande Skunk ;)))
Filip bara klagar att han är pigg... Välkommen till mitt liv pojke lilla.
Nejnejnej! Nu ska jag ta tillfället i akt och attackera... Ellerrrrr??
| |
#1 - - Sajmun:

sv; Okej, låter soft. Jag har för mycket planer :p något varje dag x)



Måndag: Orientering med skolan, sen blir det hem och träna.

Tisdag: Ska hem till Farmor.

Onsdag: Fika med Julia.

Torsdag: Förberedelse och inköp till min lillasysters födelsedag.

Fredag: Fira min lillasyster.

Lördag: Tror det blir filmkväll med Elinor.

Söndag: Plugga&vila.



Hahahhah :p fyfan alltså.

#2 - - ANNA:

madde du är braaaaaa <3!

Upp