see the world that's in me

Sitter och funderar på hur jag ska ha designen, mitt vanliga problem.

Vid halv fem kommer jag och Sara sitta på tåget upp till Stockholm för att se på biobio.
Vi ska se I Rymden Finns Inga Känslor, men jag känner trots det att jag kommer skratta åt den.

Jag nyser som om jag har en allergisk reaktion, vänta? Jag har en allergisk reaktion. Så, det blir av till apoteket eller läkaren någon gång snart för att få recept eller vad det nu blir. Jippie! Om det innebär att jag kan vara hos mamma utan större problem så är det ju awesome.
Nu kanske ni tycker att min morsa är dålig för att hon har katter som jag inte tål och blabla, men faktiskt så är det jag som vill ha kvar dem. Så håll käften.
jag blir så jävla irriterad på alla jävla läkare man går till som tjatar och nedvärderar en bara för att man utsätter sig själv för något som är lite mindre bra. Många gånger har jag kommit ut från sjukhuset riktigt jävla förbannad.
Fyfan, jag blir arg bara jag tänker på alla dom där gångerna.

Äsch.
Mamma och jag ska kolla på landet för längesedan snart! Mihihi, jag laddade ner den. Kalla mig barnslig, jag bryr mig inte.

http://4.bp.blogspot.com/_49kSN01WifM/S0xNOHJBdoI/AAAAAAAAAWM/pCs2RFuyDW8/s320/Lillefot.jpg

Kolla va sööööööööööööööt :o
| |
#1 - - Mia:

I rymden finns inga känslor, har sett den, och den är gryyyyyym! :D

Upp