första dagen

Är ledig den här veckan, ganska helt OK.
Idag har jag i stort sett levt, som den lilla luffare jag är, utomhus. Jag har läst en bok på 302 sidor, snabbläsningspoäng till mig, blivit mera ginger i ansiktet (trevligt, trevligt) och bara njutit av solen kan man väl säga.
Jävligt skönt väder, det kan ingen förneka som bor i Södertälje.

Helgen var också helt OK. Var med fina östertäljegräbbzz och hade det kul. Fan vad jag älskar dem, underbara på sina speciella vis. Men det känns seriöst jätteskönt att pojkarna finns, för jag kan vara helt avslappnad och inget göra sig till med dem.  Kul kul.

Jag har förresten skrivit klart min svenskatext idag, det enda som fattas nu är att skriva över den på datorn och skicka till svenskaläraren, sedan har jag ett problem mindre. Påsklovet är ju inte bara lov.
Jag insåg igår att jag vill ta studenten och verkligen, från botten av mitt hjärta kunna säga att jag gjort mitt bästa och att jag är nöjd med det jag har åstadkommit. Det skulle kännas så jävla skönt.

Bra uppdatering, Madeleine!


Z218867181_large

Jag vill vara kär.
Kär & känna det där pirret i magen.

:(
madeleine | |
#1 - - kurdisk muslimsk tjej <3:

sov sött sötis <3 kram <3

Upp