Sure, I am a cocky prick :)

Trodde inte att jag skulle skriva det här på ett jävla bra tag faktiskt, men... Jag mår bra.
Riktigt bra. Asbra kanske är att ta i, men jag mår bra.
Jag känner ingenting för du längre, det känns inte som det i alla fall.
Det är inte på grund av någon, det är på grund av flera.
Människor jag kanske inte kommer träffa någonsin igen, människor som bara.. träffat mig och gjort skillnad.
Livet leker. Haha.
Snälla någon, låt mig må såhär för alltid. Inga bekymmer, det känns som om problem jag intalat mig själv varit riktiga problem inte är det längre.
Skratta åt sånt som inte har någon betydelse idag.

Jag ska vänta på solen & när den kommer ska jag säga högt att "det är okej". Måste göras. Får se hur det går.

Jobbet är bra, ändå.

27433611_large

 

Kärlek till er. & ni vet inte ens om det. ♥

 

 

madeleine | |
Upp