Avig

Det är lustigt hur jag kan bli rädd för en hopvikt tråd på ca. 1 cm.
Den ligger på mitt ben och jag tror genast att det är ett hemskt monster som satt sin avkomma på mitt ben.
Jag petar försiktigt på avkomman och inser till min besvikelse att jag inbillat mig.
Någonting coolt kunde ju faktiskt ha hänt menar jag...

Nu ska jag väl antagligen försöka packa ner det sista lilla och efter det... I'm all set.
Min iPod är inte lika förstoppad med gamla nostalgi-låtar. Kanske inte det bästa för en sån som jag.
Ibland är det bättre att bara trycka radera och sen minnas det man mår bra av. Låtar förknippas ju med människor.
I alla fall för mig.
Mitt rum är näst intill klart för renovering och jag är mentalt redo för att lämna Sverige.

Imorgon ska vi fira min mormor som fyller år. Jag har köpt lite presenter till henne idag.
Med tanke på idag, jag hade shorts och en tunn tröja på mig och självklart börjar det regna när jag går runt på stan. Awessssssssssooooooooome.


Z215324290_large

Bild från weheartit
| |
Upp