Guess she gave you things I didn't give to you

Låg vaken till fyra igår och tänkte på allt.
Allt som inte ska vara.
Allt som borde vara.
Sen, mitt i mina grubblerier kom jag fram till hur jag vill att mitt rum ska se ut. Jag vill ha gräddvitt och mönster.
Ni kanske inte kan se det framför er, men jag ska visa er sen.
Pappa ska ju riva ut mitt och min lillasysters golv medan jag är borta. Hon sover inte i sitt rum än, så för henne spelar det ingen roll. Juste, min garderob ska rivas också (den är liksom inbyggd). Det kommer bli lite mer öppet, men jag måste fortfarande ha mina kläder någonstans...

Aja, det är ett problem jag får handskas med sen.



Ser ni vem det är? Hahaha :)
| |
#1 - - simon:

sv; Hahah, du är faktiskt den första jag hör som ska åka till Rhodos =)

Hahah, men tack :) Skriver oftast såna texter när jag vet att folk inte läser min blogg, eller a, när statistiken är som lägst, för ibland är det rätt extrema grejer jag tycker som folk lätt missförstår.. haha ^^

Men du har helt rätt, realistisk gäller dt att vara ^^

Upp