när man önskar sig lite mer


Lärt känna en ny vän: Jadå
Fått ditt hjärta krossat: Hmm, ledsen, men inte krossat, so far.
Träffat någon som förändrat ditt liv: Det tror jag inte... Har ni?
Fått reda på att någon har pratat om dig: INDEED I HAVE. fuckface.
Kysst en kompis: Nope

BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: Nä, det är fint
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Satt ensam. FOREVER ALONE!
Vilken tid vaknade du idag: elva
Vad gjorde du igår runt midnatt: TV
Någonting som du längtar till: Bada 
Senaste gången du träffade din pappa: minuter sedan
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: att jag inte sagt som det varit

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Det tror jag inte
Vad gör dig irriterad just nu: Massa
Långt eller kort: Långt.. Långt vad?
Vad gillar du gällande dig själv: Min förmåga att låtsas som om jag inte bryr mig

DIN FÖRSTA:

Operation: Januari 2008, fäste små kejdor på ett par tänder som skulle dras ner, tog samtidigt bort två tänder + 15 sprutor på det. Har aldrig haft så ont i mitt liv som när jag kände att dom skar. Vill ni veta mer? 
Piercing: Ne, vanliga örhängen
Tatuering: En stor tiger över högra bröstet.
Bästa vän: Jetski
Sport: Bada
Husdjur: Katt 
Vaccination du minns: Typ.. Röda Hund? Jag fick en klubba efter :))
Förälskelse: Åh, lovely days.. Smashed to the ground.

Alkohol du drack: Cider, I guess

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: Ojoj.. Ögonen it is.
Kramar eller pussar: ... Kram? Vet inte.
Kortare eller längre: Längre!!
Romantisk eller spontan: Bådabåda!
Tatueringar eller piercingar: Piercingar.

listor | |
Upp