It's safer to hate him, than to love and lose him

Varit iväg på en tripp tidigare idag, till Barkaby.
Det kändes som en evighet att ta sig dit och x2000 att ta sig hem.
Det gick snabbt.
Vad fick lilla flickan Madeleine med sig hem?
Jo, hon fick med sig två kuddar, tre bokstäver, en kjol, ett par högklackade skor, Scrubs säsong 5, 3 filmer, ett pennskrin & en sjal. Jag tog upp en tredjedel av bakluckan med mina saker. Stolt tös!

Var hos Nicole en stund igår, åkte efter ca. 2 timmar då jag var tvungen att jobba.
Och nu till jobbet. Det var något jävla mongo (kassör) som inte hade meddelat någon om att det låg ett trasigt paket med fetaost i kassan. När jag kommer och ska samla ihop alla saker som folk lämnat tillbaka så går jag en bit med sakerna och inser till min fasa att någonting luktar jävligt äckligt. Tror ni inte att jag fick en fin fläck på min tröja? JO.
Klart som fan att jag fick det. Jag bar sakerna mot kroppen, då korgen jag tagit blivit full.
Väldigt, oerhört mysigt.

| |
#1 - - JohannaStenroos:

haha, synd! nice med jobb Madde btw! :D

Upp