Did you feel that?

I fredags fyllde jag år och då blev det först skola (såklart), efter det drog jag hem till mamma en stund.
Efter det tog jag bussen till Jobbet för att, för en gångs skull, handla mat.
Pappa skjutsade mig med två relativt fulla påsar till Östertälje, hos Nicole.
Blåste ballonger med två flickor medan Nicole.. Ja, vad gjorde du då?
Sedan blev det skattjakt hos henne för att hitta mina presenter.
Strax efter det trippade vi till stationen för att möta upp ett stort gäng med brudar.
Kvällen var grym!
I lördags och idag har jag inte gjort så mycket, det blev jobb för hela slanten. Typ.
Blev firad av mormor och moster igår, trevligt trevligt.

Har kollat på en grym serie de senaste timmarna och jag vet inte varför, men jag känner att jag vill gråta hela tiden.
Det är verkligen jättesynd om tjejen som har huvudrollen.

Ja, jag ska ta och avrunda, mamma tjatar.
Godnatt folket!



Gammal bild? Typ ja.
| |
Upp