In my eternal verse you will live forever

Sofia och jag är grymt onyttiga, men... Vi gillarT.

Hmm.. Kanske en liten snabbis om vad som händer?
Yes, okej. De senaste veckorna har jag genomlidit filmkunskap.
Glidit mig igenom ljud och nu drar vi över till livesänding, vilket kommer bli askul!
Om du har vägarna förbi gymnasiemässan 24-25-26 November kommer jag vara där!

Bestie är snart på hemgång och då blir det väl något kul som hittas på.
Lovet kommer bli f to the ett.

Juste, ni vet kanske inte... Men det finns en tjej här som blir så jävla nervös inför
redovisningar så det är inte sant. Idag blev det andra bullar må jag säga!
Jag FUCKING ägde! Grymt teamwork mellan mig och den förstnämnda bruden, haha.

Nu ska jag sussa, tjingeling!

Tumblr_ltp7sjdsaf1qew2l1o1_500_large
| |
#1 - - saga:

jag sa ju att det skulle gå bra för er på redovisningen, ni är grymma! :)

Upp