Come on courage, teach me to be shy

Gjorde ett dumt val idag. Mitt hår har färgen orange. Fint. Fan. Nej.
Äh, blir lite annorlunda inom en snar framtid ändå, så det är lugnt.

Fattar inte att det är söndag idag, det är knäppt. Igår existerade inte för mig. Jag vaknade upp hos Sagagi med Sofia, vi åt och pratade lite innan vi åkte hem vid två ungefär. Efter det låg jag i min säng hela tiden (förutom när det gällde middagen & toabesök). Somnade vid halv fem på eftermiddagen till en början, sen kände jag att jag inte kunde sova så tidigt. Tittade på film, åt middag, la mig i sängen igen och fortsatte glo på tv. Somnade på fjärrkontrollen så tv:n stod på hela natten, vettefan vart fjärrisen är nu. Synd.

Idag ska jag ta mig till jobbet, inte taggad med tanke på hur mitt hår ser ut... Haha.

Ska försöka städa till lite, trots kaoset, trevlig eftermiddag på er!
| |
#1 - - sofgyl:

Vad har du gjort...

Upp