December, dag 23.

Jaha, vänta... Är det julafton imorgon? Hänger inte med alls faktiskt i alla dessa "glada känslor" kring julen. Jag sitter mest hemma och undrar vart dessa känslor är. Vet inte om det har med att allt är så annorlunda det här året, eller om det har att göra med att världen bara blivit helt... Fucked up? Det jag menar är att allt verkligen visar sig vara någonting annat än vad det varit. Tidigare har jag levt i en liten bubbla utan vetskap om hur världen verkligen är. För varje sak man inser, desto mer försvinner glädjen. Och jag vet att det här inte är något som bidrar till julkänsla för er, mina kära, men jag har ju lovat att vara ärlig och på heder och samvete att inte ljuga om vad jag känner.
 
 
Sitter annars och kollar bingolotto... Turen är inte med mig, som vanligt. Men Sofia var på besök efter jobbet.
Jag gillar när hon kommer på besök, för det finns ALLTID något som gör kaoz & som vi kan skratta åt, haha.
| fin, ful, madeleine ring, photobooth, sofia gyllvik, vänner | |
Upp