December, dag 25.

Vaknade helt okej tid idag, runt tio där någon gång. Sen tog jag mig in i duschen och sköljde ur håret så att det blev så fräscht det bara kunde bli, men sen testade jag lite hårvårdsprodukter som jag fått... Borde gjort det innan jag duschade, haha. Pappa bland annat kommenterade att det luktade starkt. Fast äsch, håret ser kanooooners ut.
Hade finfint sällskap idag och var sådär spontan som man kan vara ibland.
 
Nu sitter jag och njuter av ett iskallt glas med hallonsoda medan jag sorterar lite papper och rensar lite försiktigt.
Känslan av att julen alldeles snart lider mot sitt slut är skönt, kan börja fokusera på ett nytt år med många avslut och nystarter. Längtar tills mitt liv tar en annan vändning, det är inte långt kvar nu.
 
Hoppas att ni har haft en bra dag och att ni gilade videobloggen jag skulle lagt upp en aning tidigare igår.
 
 
| |
Upp