27/2

När man inte har någon vettig rubrik, då skriver man datumet.
Det är så det fungerar.
Har ingenting vettigt att skriva, men tog mig ändå tid till att öppna blogg.se i en ny flik.
Varför? Är det någonting som jag vill berätta, men inte har modet till?
Vet ej.

Ska börja dra mig mot fadern min som fyller år idag..
Har inte köpt något, jävla skit. Måste åka hem nu, för jag fick en asgrym idé!

Som ni kanske inte vet så är jag allergisk mot pälsdjur och min frånvaro hos mamma och katterna här har utvecklat min allergi, mer eller mindre. Jag tror absolut att om du utsätts för det som du är allergisk mot så avtar allergin.
Men nu har jag ju inte gjort det. Jag har varit här mindre sen jullovet i nian för att det var bäst så.
Varannan helg är det nu.
Nej, det jag skulle komma till är att jag har köpt allergitabletter som faktiskt fungerar!

Nu vet ni.

| |
Upp