Skrivet under dagen, dagen då allt var ljust

Om allt är rätt och det går som det ska, då är detta inlägg uppe någon gång under min tågresa ner till Göteborg tillsammans med Sofia!

Snabbt bara, i måndags var det som sagt skolavslutning. Jag kom dit med mina Jeffrey Campbells och kände mig bara allmänt snygg, hehe, men när vi skulle gå ut så spöregnade det och all känsla av "shit-vad-cool-jag-är" försvann tillsammans med regnet ner i avloppet. Jag, Saga, Malin och Martin åt på Kolgrillen efteråt.
Några timmar senare sitter vi alla hemma hos Saga och tittar av någon anledning på One Direction, what the fuuuuuck?

Tisdagen spenderades i Stockholm. Regnet öste ner under större delen av eftermiddagen och när jag kom hem var jag dyblöt på benen och i håret, men överkroppen skyddades av min nya bästis - regnjackan.

Onsdagen började tidigt med att jag åkte till Nicole och vi gick på Juliets (hennes lillasysters) skolavslutning. Vi åkte alltså till Vittra. Många ansikten kände man igen, dock var min talförmåga helt åt helvete, så jag försökte att inte prata så mycket som det bara gick. Kvällen var jobb.


Så jag antar att jag bara vill skicka en liten hälsning till er alla och hoppas att ni väntar tålmodigt på att jag ska komma hem och kunna berätta om hur allt har varit i staden där alla heter Glenn.



Ser ut som en jävla tönt, men ni tycker om mig ändå, ellerhur? Har ni vägarna förbi Göteborg 14-18 är det bara att messa! See ya later, alligator!
| |
Upp