Jag kan inte hitta dig längre.

Sitter och lyssnar på Norlie & KKV - Där jag hänger min hatt. Väldigt intressant, anteckna nu.
Bekostade mig ett silverschampo tidigare idag och jag måste säga att det inte fungerat, blev riktigt besviken. Nu måste jag gå runt med mössa i en vecka till. Skit också. I takt med att det blir varmare så är ju mössa absolut inte det man vill gå runt med. Shit vad jag är fokuserad på mitt hår, lägg av nu. Det är bara hår.

Vandrade runt i Södertälje med mor min i snabb takt och bokade sedan tid på ett ställe som kommer göra bra förändringar i mitt hår. Så den 16 Maj är det dags för mitt hår att bli fint igen, hoppas jag. Men ha det fint nu.

| |
#1 - - saga:

16 MAJ = MASKINEN

#2 - - Anna:

Lägg det på torrt hår och låt det ligga i ett tag.. Matrix so silver är bäst :))

Upp