Måndag igen.

Vaknade senare än vad jag skulle och kom därför försent, självklart. Det har blivit standard de senaste två veckorna igen. Precis som de sista veckorna i nian, wiho. Inte så jättebra kanske. Heh.

Hade inte pluggat tillräckligt till dagens första lektion och provet som vi skulle göra, så det blir omprov för mig nästa vecka. Ja, inte är jag perfekt inte. Ingen skriver någonting om hur dåliga de är på saker i skolan, men här har ni en som gör det! Japp, omprov var det. Bara jag anstränger mig nästa gång så går det förhoppningsvis jättebra ändå.

Ska i alla fall ta och kolla lite tv nu. Funderar på att se Sjätte Sinnet som kommer ikväll klockan tio på trean, men jag är osäker, har inte sett den förut och att se läskiga filmer själv är inte min favoritsak på listan. Vi får se.
Åh, ångest redan nu. Synd att jag bor för långt bort från alla för att det ska vara okej att bara hälsa på och få lite sällskap som kan prata samtidigt som filmen rullar. Får väl vända mig till Twitter.

| |
#1 - - saga:

du borde bo i uttran haha! :))

Upp