Morgonpigg? Inte jag.

Hej alla fina! Just nu sitter jag här med idrottskläder eftersom idrotten börjar inom två timmar och när man har tid, då passar man väl på att ta på sig kläderna hemma. (Plus att idrottskläder är så jävla sköna).



Som en sann bloggare delar jag självklart med mig av denna fina utstyrsel. Här får ni även se en liten skymt av mitt fina rum också.

Om vi ska vara ute idag (inte i skogen - dör) så ska jag ta vara på allt solljus som skänks till mig. Tävlar ju med en viss person om hur bruna vi kan bli fram till skolavslutningen, eller var det till skolstarten på hösten? Äsch, kommer inte ihåg, men brun ska jag bli. Och ja, jag älskar att vara brun. Är i stort sett besatt av att bli det varje sommar.

Men nu! Nu ska jag packa vanliga vardagskläder och allt annat som behövs. Ikväll, 18:30 kommer min kära vän Malin ha dansuppvisning på Tumbascenen och jag måste självklart vara där och titta!

| |
Upp