Jag tycker inte så mycket, det är bäst så.

Tjenixen, som man sa en gång i tiden, hur står det till? Eller säger man ligger till?
Hur som haver, denna dag har varit som en stor sömntablett. Vaknade psykiskt, men verkligen inte fysiskt.
Mina ögonlock var i alla fall inte med på noterna denna dag.
 
Trots detta tog jag mig till skolan, skrev argumentative essay på engelskan och fortsatte mot ICA med sällskap och införskaffade min frukost. Klockan var då runt halv fyra. Bra Madeleine, bra.
Måste ta och skärpa mig när det kommer till frukosten, det är inte bra att gå hungrig hela tiden bara för att jag är för lat på morgonen. Dock måste jag erkänna att jag kunde prestera väldigt bra på tom mage.
 
 

Ska även komma igång med läsningen igen, som jag av okänd anledning la på hyllan för ett par veckor sedan.
Detta är den boken som jag är igång med just nu. Har en hel drös med böcker som jag planerar att läsa som ligger snällt och väntar intill mitt fönster.
 
 
 
madeleine | |
Upp