I'm stuck in here

Det har kommit till min kännedom att jag inte bloggat som jag lovat osv. Dessutom har vi ju ett par tappra själar som faktiskt förväntar sig att jag ska sitta här och skriva något inlägg med jämna mellanrum. Därför tänkte jag faktiskt att jag skulle dra till med ett litet inlägg denna afton. 
 
Jag kan väl börja med att säga att en vän till mig nu har försvunnit ur mitt liv, en vän som varit med mig i lite mer än två år. En vän som jag berättat om i tidigare inlägg. Min kära telefon Philadelphia. Ja, jag döper mina grejer för det mesta. Däremot har inte min nya iPhone 5 något namn ännu. Så den underbara telefonen har jag nu i mitt hem.
 
Jag har förövrigt fått ett jobb, vilket betyder att pengar och alla lyxigheter som följer med det är tillbaka. (Det försvann iofs aldrig, men ändå. ) Jag sitter nu i kundtjänst på ett ganska välkänt företag. Jag lovar er att jag berättar mer om vart det är och lite mer detaljerat vad jag gör när jag kommit in i det mer.
 
Tills dess,
so long.
| |
Upp