Shake it off an no one will ever know

Kanske borde berätta lite om min helg. I fredags kom jag hem efter jobb och tänkte inte mer på att det var just fredag och allt vad det innebär. Blev dock upplockad någon gång under kvällen och chillade med tre pojkar, ja, men varför inte? Inte för att vi gjorde så mycket förutom att åka bil, men det var ju ett litet äventyr i sig.
 
I lördags fick vi besök här hemma av en familj från Nykvarn och vi hade det alldeles mys, eller vad man nu ska kalla den stämning som min pappa försökt locka fram, och åt middag och drack glögg innan dess (inte jag, men resten). Innan desserten skulle serveras tackade jag för mig och flydde hemmet för att vara med två av pojkarna som jag varit med kvällen innan. Vi spelade bowling och jag kanske förlorade, men jag tycker ändå jag gjorde bra ifrån mig, så det så. Efter det tittade vi på en skitfilm jag redan sett och jag halvsov väl lite smått vissa stunder. Efter det åkte vi ut på äventyr igen och jag blev avsläppt utanför mitt hus och där var kvällen slut.
 
I söndags fick vi besök än en gång, men denna gång av min fasters familj. En väldigt intensiv dag av mycket lek och pyssel. Och lite tittandes på film. När de åkt hem runt åtta på kvällen övningskörde jag till Nykvarn och tillbaka. Och kvällen avslutades med att helvetet bröt lös, precis som vanligt. 
 
 
Idag var det en tidig morgon och resten av veckan kommer vara precis likadan, så jag retirerar och säger godnatt för kvällen.
 
| |
Upp