Blev inspirerad en gång & gången efter det

Hejsan. Klockan är just i detta nu 03:41. Madeleine har stora problem med att sova, nästan löjligt stora problem. Jag vet inte om det beror på att jag vet att jag måste sova ensam eller om det finns för många tankar i mitt huvud, något är det i alla fall.
Såhär under natten fick jag en impuls av att jag ville se den tecknade filmen Anastasia, ni vet den där hon typ dödar Rasputin genom att trampa på hans glasgrej. Måste dock vänta i ca en timme för att kunna göra det.
Känns inte som en smart idé att vara uppe så länge bara för en film, speciellt inte när jag börjar jobba 11 imorgon.
 
En bra sak hände tidigare under kvällen! Medan jag satt med en semla från Coop bredvid mig, datorn i knät och tv:n på blev jag klar med uppgiften jag tvivlade så starkt på att jag skulle klara av. Den är nu färdig och inskickad. Passade samtidigt på att be om ursäkt för mitt dåliga engagemang under hösten och så vidare. Det handlar om att vårda sina relationer, även om det bara handlar om en lärare.
 
Ja, men om ni har vägarna förbi stormarknaden med den blåa skylten i Södertälje imorgon får ni gärna säga hej.
 
 
 
| |
Upp