Tack så mycket, Aftonbladet

Eftersom man har tackat ja till att få notiser från aftonbladet när det är någonting viktigt som hänt, får man också acceptera att man ibland får skit-nyheter också.
Som det senaste.
Att Petra Mede ska leda EUROVISION. Detta betyder att hon kommer representera SVERIGE.
Jag vet inte om jag uttryckt mina känslor gentemot henne tidigare, men det är så att hon är på topp bland sämsta "kändisar" jag vet. Jag tycker om henne så lite att det inte ens existerar. Jag intresserar mig vanligtvis inte för melodifestivalen respektive eurovision, men att Petra Mede ska leda den.... Kommer kasta ut tv:n om det råkar vara så att hon är i rutan när jag ska kolla på någonting helt annat, men bara råkat hamna på den kanalen. 
Avsky. Det är ett bra och sofistikerat ord. Att hon lever stör mig.
Nu låter det som om jag skulle kunna mörda henne, men så långt ska vi inte gå. Vill ju inte bli smutsig. 
 
Usch fyfan. 
 
 
 
 
 
| eurovision, melodifestival, petra mede, svt | |
Upp