This empty feeling in my heart

Goda nyheter mina vänner! Den sista multivitamintabletten är nu svald och aldrig mer ska jag förtära en tablett som smakar så äckligt igen. Bara Omega3 kvar, men det får jag faktiskt lov att fortsätta med pga min bristande förmåga att äta fisk. Och sen smakar dom kapslarna heller ingenting så det gör mig ingenting att fortsätta.
 
Men, idag har jag en liten lista på saker att göra:
 
1. Städa mitt rum (det blev inte av igår natt, valde faktiskt att lägga mig)
2. Läsa till kapitel 7 i boken.
3. Duscha/tvätta håret.
4. Tvätta kläder.
5. Äta
6. Kolla på the big bang theory.
7. Sova.
 
Googlade nyss "när ska man plocka bort julen" för jag har faktiskt ingen aning, och jag fick veta att det är den 13:e, vafaaaaan. Vill inte ha kvar julen i mitt rum längre, den passar inte in!
 
 
 
 
 
| |
Upp