I will break your heart, so just leave me be

 
Idag har jag varit på studentfotografering på mammas begäran och senare på eftermiddagen tog jag mig till Sofias studentmottagning och även firande av hennes syster som tagit examen. Och hela dagen med kjol på mig! Börjar nästan känna mig som en riktig tjej..
Är inte allt för trött just nu, men har ett par goa nyheter att meddela omvärlden om.
 
Den 26:e Juni beger jag och Sofia oss mot Norrköping med tält, sovsäckar, underlag och allt som hör till en festival där man ska campa. Kommer känna mig så jävla äcklig och ofräsch, men satan vad kul det ska bli!
Kommer tillbaka mitt på dagen den 30:e och efter den resan får vi se om jag ger mig ut på ännu ett äventyr! 
 
Jag tänker ta vara på min sommar och mina tre veckors ledighet, för min chef sa "sen när du kommer tillbaka ska du få jobba arslet av dig" och jag tvivlar inte på det för fem öre. Mina semesterveckor är 26, 27 & 28.
 
Imorgon går jag och Sofia ut för utforska nya nattklubbar, så det är dags för mig att säga sooooolongfuckers.
 
| |
#1 - - saga:

snyyyygg!

Upp