I'm an asshole when I want to be

Jag vill till Bråvalla nu, för jag kommer vara lycklig som ett litet barn.
Det kommer finnas karuseller, en massa shower, GRATIS MASSAGE, galet mycket sköna människor, en grym, galen, älskad vän vid min sida och framförallt musiken. Sweet Baby Jesus, musiken.
 
Beställde en ryggsäck igår också, förberedelser i mängder säger jag bara. Det är stooooor skillnad från förra årets Metaltown som jag och Sofia var på. Då bodde vi på hotell, eller vad det nu var, och den här gången ska vi tamejfan campa. Eller Inte-Sova-Någonting-Vara-Ute-Och-Härja som jag skulle vilja kalla det.
 
Dock lider jag just nu av huvudvärk och allmänt depp, men Bråvalla gör mig lite gladare inombords.
Att jag klippt mig bidrar ju inte heller till något positivt. Det är inte kort, men det är några centimetrar av hår som jag misshandlat som nu inte existerar i den fattning att de sitter på mitt huvud längre. Förlåt mig, döda hårtussar, för allt jag gjort.
 
 
| |
Upp