It's a revolution I suppose

Okej, eftersom den här veckan har kommit till sitt slut ska jag lätta på mitt hjärta.
 
Det här är en sak jag har velat berätta, men inte vågat. Det känns så dumt nu i efterhand och jag ångrar verkligen att jag gjorde som jag gjorde. Det finns liksom ingenting att göra åt det nu, men det kommer nog kännas bra att berätta... Tror jag. Bli inte arga på mig, för jag vet att det var dumt. Jag tog ett dumt beslut, eller flera dumma beslut snarare. Det kändes jättebra för stunden och jag hade inga tankar på vilka konsekvenser det hade kunnat få. Till allas lättnad kan jag säga att det är okej, jag klarade mig. 
Okej... Snart, snart, ska ni få veta vad det är. Jag vill bara dra ut på det för att ni ska bli alldeles galna på mig för att jag inte berättar. Här kommer det i alla fall. Förra veckan, veckan innan studenten åt jag fem jävla påsar chips helt ensam och drack ca 4 liter cola. Är Madeleine stolt över vad hon gjort? Nä, men gott var det, hehehehehehe.
 
 
| |
Upp