Madde testar

Tänkte göra saker lite mer intressanta här på bloggen. Kan bara tänka mig hur det måste vara att kolla in här och se samma sak om och om igen. Så här kommer Madde testar, wiiiiie.
 
Eftersom jag har en tendens att vilja vara blond, men det blir lite dåligt varannan gång jag bleker/färgar det så tänkte jag att det måste finnas en alternativ lösning. Och se här, jag har hittat en!
 
Det är en spray som du sprayar på i handdukstorkat hår och därefter låter det torka. Du kan använda den i hela håret om du vill, men det är ingenting jag skulle rekommendera då den är ganska dyr och det går relativt mycket åt. Det är även effektivare om du fönar håret.
 
 
John Frieda - Sheer Blonde.
 
Jag har använt den 3 gånger och känner att det fungerar bra, det ser naturligt ut osv. Ungefär en fjärdedel av flaskan är nu förbrukad, om du har tunnare hår behövs det antagligen inte lika mycket.
Finns att köpa på Åhléns för strax under hundringen om jag inte minns fel. Rekommenderar den verkligen!
| John Frieda, lightening spray, åhléns | |
Upp