Städar lite

Hej. Lol på inlägget innan, om man nu använder förkortningen lol. Blev lite distraherad när jag kom hem från jobbet och satt i telefon ett par timmar istället.
 
Jag håller på med lite städning inför imorgon då jag har ett par kompisar över istället för att åka till mina kusiner i Stallarholmen med pappa. Jag jobbar midsommardagen 8-17 och då kände jag att det var mest bekvämt att stanna hemma imorgon. Så mina kära friendos möter mig efter jobbet imorgon. Om ingenting oväntat händer förstås.
 
Idag gick jag upp tjugo i sex för att ta mig in till Stockholm för en akut tandläkartid, var där 7:20 och fick sitta och vänta ett par minuter innan det skulle ordnas upp med limmet bakom tänderna som gått sönder och inte höll ihop tänderna som det skulle riktigt. Träffade lite människor som jag kände, helt oväntat, i Stockholm och åkte sedan vidare. Satt och sov på tåget hem. Det var så folktomt att jag nästan var ensam i vagnen, min rumpa domnade också, hahahaha. Blev ju ett x-antal extra minuter då något oväntat hände under resans gång, men jag sov igenom det.
 
Nu ska jag fortsätta med städandet, vi hörs när vi hörs.
 
 
| |
Upp