How about just leaving me alone?

Min morgon sög ganska rejält. Först vaknade jag och hade ont. Vet inte om jag sovit konstigt eller så, men det är andra morgonen som jag vaknar och har ont i nyckelbenen. Så jag kan ju säga att jag inte var särskilt taggad på att resa på mig och lämna sängen.
Men jag tog mig upp och drog mig mot skolan, bara för att inse att jag inte ens behövde komma till lektionen.
Underbart. Så jävla förbannad som jag blev på väg till skolan har jag fan inte varit på länge.
 
Meeeeen, det visade sig vara bättre än jag trodde. Visserligen var det inte fler än ca. 7 personer där, men ändå var vi kvar ganska länge. Läraren pratade individuellt med alla och när jag pratade med henne fick jag veta mitt betyg och sedan övergick det i ett samtal om mitt hår. Hon trodde att jag hade bruna linser i också, haha.
Åh, om man ändå hade haft någon annan färg än bruna. Typ helt gröna, inte bara en nyans som jag har nu :((
 
Ska ta tag i pluggandet nu i alla fall!
 
 
| |
Upp