Senaste dagarna

Den senaste veckan har faktiskt varit ganska händelserik, till skillnad från så många veckor tidigare.
Måndagen valde jag att inte gå till skolan, då jag ansåg att jag inte var i rätt skick för att vara i skolan, dragen som man var dagen innan. Under tisdagen åkte jag till skolan för att vara på lektion i 5 minuter. Oj, vad värt de 45 minuter det tar för mig att ta mig till skolan var. Men jag såg till så att jag fick någonting ut av den dagen i alla fall. Drog med mig Martin, Jonathan och Kristian till IKEA och införskaffade mig en rullgardin, påslakan + örngott och ett överkast.
När jag kom hem satte jag igång med religionsuppgiften och jag lovar att jag satte MVG på den, ca. 6 timmar gav jag åt uppgiften. 
På onsdagen jobbade jag.
Torsdagen var det först konsert på Grönan/Tyrol där Bring Me The Horizon spelade, till Sofias stora förtjusning, och jag måste faktiskt erkänna att de var grymt bra live! Vissa suger ju skithårt på att uppträda live, oavsett hur bra musik de än gör. Efter En grym konsert tog vi oss vidare till Söder för att gå på studentskiva! Om jag säger att det var en lång dag där mycket hände så har ni inget annat val än att tro mig.
Fredagen sög allmänt bara.
 
I helgen har jag jobbat, 13-22 och 11-19:15.
Är ganska sliten som ni säkert förstår, men tog mig till skolan tidigare idag för att diskutera vad jag kan göra för att inte köra i kursen. Detta resulterar i ett jävligt hetsigt arbete för mig fram till onsdag 10:20 då jag ska redovisa.
 
 
 
madeleine | |
Upp