We live to kill each other

Skulle kunna börja det är inlägget med att påstå att jag är utmattad. Så - jag är utmattad. Men inte psykiskt som så många gånger förut, utan fysiskt. Satt uppe hela natten igår och gick upp tidigt i morse för att åka till skolan.
Åkte dit för en enda lektion. En värdelös, ursäkta mig så hemskt mycket Ananas, bildlektion.
Träffade min religionslärare precis när jag skulle dra mig hemåt och fick honom att läsa igenom min uppsats jag skrev igår natt. Han blev imponerad av mitt språk! Yesyesyes. Någonstans gick det rätt i alla fall.
 
Igår tog jag och tre av mina pojkar oss till Ikea och låtsades för en stund att vi gjorde någonting viktigt, eftersom ärenden på Ikea alltid är "vuxna" och därmed väldigt viktiga. Köpte saknade delar till mitt rum, som en rullgardin som ska rädda mitt liv när den väl sitter uppe och ett överkast.
Kan bara tänka mig hur er carebox är helt överfylld nu. Varsågoda. There you go. Be happy. Be pleased.
 
Kvällens Maddebild:
 
| |
Upp