Come and save my soul

Av okänd anledning hamnar jag alltid här. Trots det faktum att jag absolut inte har någonting att skriva. Så det blir som vanligt det där gamla tjatet om absolut ingenting. Någon kanske är intresserad trots allt om jobbet som tar slut och vart det nu är jag ska ta vägen när jag har tillräckligt mycket pengar osv, så det kanske är den lilla gnuttan ljus ni håller fast vid när ni kikar in - att jag ska avslöja något som ni så hemskt gärna vill veta. Men vad vet jag? Det är bara gissningar.
 
 
Jag kommer återkomma med en bättre förklaring snart. För jag känner att ni, som inte råkar stå mig så nära för tillfället att ni vet vad som kommer hända, förtjänar en förklaring. För det är en hel drös av er som faktiskt tittar in här och läser det jag skriver. Det kommer! Snart! Jag lovar! (!!!) Nu är det dags för mig att ta mig mot jobbet i alla fall, för en sista gång.
Dagen till ära har jag plattat håret och sminkat mig sådär vanligt, tagit på mig fetaste tjocktröjan, har till och med klippt ner mina naglar, hehe. Känner mig som mig själv för en gångs skull. Keep it coming. Däremot ska jag vandra genom regn och kyla, så vi får se hur det blir när jag kommit fram!
(det här är jag, 19 år och underbar)
 
KRAAAAAAM MINA SMÅ FÅGLAR.
 
 
| |
Upp