Varför spårar det alltid när jag är glad och skriver?

 
Hej vänner, sitter här med svidande ögon och känner att det är den enda delen av mig som är trött. Mina ögon.
Tog den här tjockpotatisbilden för ett par dagar sedan, såklart. Idag var inte alls en "let's-look-fancy-fräsch-ut" dag. Helt mentalt efterbliven idag och nynnade på "Hot Stuff" under i stort sett varje minut av arbete som innefattade att inte prata med någon. Var inte "Hot Stuff" ikväll, men vafan, den bara kom till mig, som Sofia skulle säga.
 
Skojar inte med er mina underbara, jag sitter här i min säng och lyssnar på en massa 80-talslåtar och bara taggar satan. Hahaha, vill typ dansa arslet av mig och vara helt kräääjsy, och jag är tamejfan nykter.
Sofia. Vi får gå till Golden Hits om vi båda ska ha ultimat med kul. Där lär det ju finnas riktiga män också. Hahahahahahahahahahaha jag orkar inte.

 
Toodles mah poodles.
 
 
 
 
| |
#1 - - saga:

VILL DU DANSA??

Upp