Se, vad efter hon är

Jag har halkat efter en hel del med mitt serietittande, men nu, efter en hel del kämpande, kan jag säga att jag börjar komma ikapp.
 
Såg bara för några dagar sedan klart på Breaking Bad, en helt solklar serie att se. Bör tilläggas att den har sina stunder då den är riktigt, riktigt seg. 
Därefter har jag kollat ikapp Vampire Diaries och igår även The Originals.

Just nu håller jag på med Walking Dead, bara fyra avsnitt kvar av säsongen, sedan är jag åter i fas. Behöver jag ens säga att det är en serie värd att titta på? Varför är det ingen som kallar dem för Zombies egentligen? Det är ju uppenbarligen Zombies. Om de inte måste hålla sig strikt till att endast äta hjärnor förstås...
 
Hur som, ha det bra tills vi hörs igen! Ikväll ska jag se klart på Walking Dead.
 
 
 
| |
Upp