En fin helg

Den här helgen har jag spenderat ute på Lambarö tillsammans med min pojkvän och hans vänner + ytterligare en flickvän. Vi var på en av hans vänners landställe där vi drack, åt, badade och bastade. Vi hade superfint väder hela tiden förutom sista natten då det var oväder av bara helvete, men eftersom det var mitt i natten kunde jag somna om väldigt snabbt i en gosig och trygg famn. 
 
 
Jag har haft ett par dagar ledigt från jobbet så det passade perfekt att det var just den här helgen som vi åkte iväg. Resten av augusti jobbar jag varje helg och i stort sett varje vardag. Att ta vara på den lediga tid man har var det ja.
 
Eftersom jag har varit borta under ett par dagar har jag nu inte kunnat haft i Hairbell-produkterna varannan dag, men hade i det tidigare ikväll och kommer hädanefter göra mitt bästa för att orka ha i det kontinuerligt och då kunna rapportera om eventuella framsteg eller bakslag (hoppas inte på det sistnämnda).
 
Ha det fint så hörs vi snart!
| |
Upp