Speaking of

Igår såg jag och två pojkar Escape Plan på Heron City efter en eftermiddag med firande av min moder.
Tycker faktiskt att den här helgen har varit ganska väldigt bra, trots att jag inte gjort sådär jättemycket. Har umgåtts med trevliga människor och bara chillat liksom.
 
Har inte alls så mycket inspiration eller ämnen att skriva om som ni säkert märkt.
Kan väl tala om att jag är en av många tusentals som har fastnat för Flappy Bird. Har 56 poäng nu, kanske inte är så mycket att skryta med, men det är jävligt bra om man ser tillbaka i tiden då jag inte ens kom förbi första rörhelvetet. Spelar också Tapped Out nu när jag ändå är på gång att prata spel, haha. Utöver det håller jag mig på ett relativt bra avstånd från beroendet av att spela olika spel. Värre var det ju under Dragonvale-perioden...
 
Hur som,
ha det fint!
 
| |
Upp