Vi sitter i mjukis på fredagskvällar

Imorgon, lördag, är det jobb återigen. Sjätte dagen i rad den här veckan, men jag klagar inte. Det gör jag inte. Har ju haft schemat ett tag och varit inställd på det. Efter jobbet ska jag i alla fall ta mig till Sofia och så ska vi cruisa runt i samhället - med bil. Woop woop.
 
Jag jobbar i alla fall 8-12 imorgon, vilket betyder att jag måste sitta på bussen som går 06:10.
Det är någonting med lördag/söndagsmornar. Det är sådär jättetyst och alla sover ut. No stress in the world liksom.
 
Jag ska plocka ihop på mitt rum och sen gå och borsta tänderna för att inom någon timme ligga i sängen och sova. Imorgon kommer ett inlägg om mitt besök på närakuten för att jag är häftiG. 
 
Haha skojade, men ni får veta mer imorgon.
 
 
Toodles mah poodles!
 
 
| |
Upp