21/10-14

Idag är det 13 dagar kvar tills vi sitter på ett plan på väg till andra sidan jorden. Det känns som en så konstig tanke att jag inte kommer fira jul och nyår i bittra minusgrader. Att jag kommer missa Martins och min ettårsdag, det känns också ganska jobbigt. Men jul och nyår kommer igen varje år, visserligen kommer jag och Martin aldrig uppleva vår ettårsdag igen, men vi kommer uppleva vår andra årsdag, vår femte, vår tionde osv. Och det gör mig lite bättre till mods.
 
Men jag har ingen aning om vad jag har framför mig de kommande tre månaderna. Ingen aning alls. Känner ingen resfeber ännu, som så många frågar om. Imorgon ska jag åka in till Stockholm för att leta efter lite bekväma, lätta kläder som passar för sommarvärme, vi får se hur det går.
 
Nu sitter jag hemma hos min kära och gör inte mer än att surfa runt på ze internät medan han spelar och är social med sina vänner på skype.
 
 
 
| |
Upp