108/365

Jag måste faktiskt säga att jag är väldigt duktig med att fylla i min 3-årsdagbok. Har fyllt i varje dag sedan den 1 januari. Det är den andra konstanta saken jag verkligen gör varje dag (om jag inte är hemma hos Martin ett par dagar, men jag fyller i när jag kommer hem igen) förutom att ta mina p-piller. För mig är det ofta så att jag struntar i saker och tänker att "jag gör det en annan dag", men det känns roligt på något sätt. För jag kommer fylla i den där boken tills jag fyllt 23 om jag inte överger den. Sen kommer jag garanterat vilja ha en till 3-årsdagbok att fylla i. 
Det känns som om det här är viktig tid för mig att dokumentera under. Jag kommer flytta, jag kommer börja plugga, jag kommer skaffa katt, jag kommer behöva hantera en massa saker och en dag kommer det vara som en liten skatt att sitta och bläddra i. 
 
Idag är det bara 54 dagar kvar till Göteborg och jag längtar jättemycket. Även om jag spenderar i stort sett alla mina timmar av dygnet tillsammans med Martin så vill jag ändå åka bort och vara med honom ännu mer. Att uppleva nya saker med honom och se honom glad - vilket gör mig ännu gladare. Han är mitt allt den här killen, förstår ni det? Min livsglädje på riktigt. 
 
 
 
 
 
| |
Upp