114/365

Hej på er kompisar! 
 
Idag har jag varit ute och gått och slagit mitt rekord när det kommer till tempot (vilket också var en andledning till varför jag gick ut). Känner ett behov av att se förbättring då min kondition inte ens är att tala om. Sad but true. Men nu försöker jag ju faktiskt och dessutom tycker jag mycket mer om att gå utomhus än på bandet på gymmet... Okej, nog om den lilla tiden jag lägger på träning, haha. 
 
Den här veckan möttes både jag och Martin av två dödsbesked under samma dag, ett på hans sida och ett på mitt. Väldigt oturligt om ni frågar mig, men det kanske är lättare att få mycket på en gång i vissa lägen ändå. Det var ingen i den närmsta familjen för någon av oss, men det är fortfarande väldigt tråkigt.
 
Utöver det har den här veckan bestått av träning, jobb och serietittande. Och ikväll unnar jag mig med en blandning av honungsmelon och jordgubbar. Ska snart sätta på en film tror jag, tjingeling. 
 
 
 Yum! Eller vad tycker ni? ;)
 
| |
Upp