336/365

Bilder lånade från google
 
Låt oss prata matbord. Runda matbord. Med Martin & Madde runt det runda bordet, haha. Martin gav mig idén att ett runt matbord kanske är en bra grej, och ja, det började jag tycka då också och är nu helt inställd på det. 
Men, vi måste såklart ha ett matbord, oavsett form, med minst en iläggsskiva enligt pappa. "För annars fungerar det ju inte när gäster kommer." 
Vi får se, men jag tror att vi kommer investera i ett lite större runt bord än normalt från MIO. Trots att jag kommer jobba på IKEA då, så har vi varit på MIO och jag gillade vad jag såg. Först måste vi dock få en ordentlig bild av hur pass stor vår lägenhet faktiskt kommer vara (fortfarande väldigt osäker på hur stor/liten den egentligen kommer att vara). Jag längtar såååå efter att få börja den här möbelshoppingen på riktigt! Vi hörs snart igen, tjingeling. 
| |
Upp