340/365

Bild lånad från skonahem.se
 
Hej! Har ni sett det här fantastiska huset? Alltså wow säger jag bara. Hit vill jag flytta! (Och längtar något otroligt efter snö, att se den här bilden gör det inte bättre.) Klicka här för att kika mer på denna vackra skapelse.
 
I helgen har jag jobbat, handlat lite julklappar till min käraste, gått på "julbord", lyssnat på poddar och även tagit det lugnt blandat med gos.
"Julbordet" utspelade sig på Stockholm Fisk, det var jättetrevligt och superfint, men för någon som inte äter skaldjur och fisk så kanske det inte var det mest optimala julbordet, haha. Fick dock väldigt god mat ändå :) 
Idag såg jag till så att jag var ledig för att få en liten vilodag innan jag kör igång på IKEA! Har utnyttjat den här dagen helt okej, åt lunch med Martin och Henke och sen skjutsade han hem mig och stannade kvar ett tag. Fick gosa lite i alla fall innan han drog sig hemåt ♥ 
 
Nej, nu ska jag förbereda mig för morgondagen, tjingeling! 
| |
Upp