359/365

 
Jag lever faktiskt. Tänka sig. Sedan jag började på IKEA har jag inte kännt någon ork eller lust att blogga - jag har ju faktiskt inte gjort så mycket mer än att ha övat och lärt mig en massa nya saker om IKEA och kök. Vill ni lära er det jag lär mig så får ni faktiskt söka jobb här nästa gång det är dags ;) 
Nu har jag kommit till det skedet i utbildningen där vi faktiskt interagerar med kunderna direkt (med ett stöd precis bakom såklart). Och det känns väldigt kul, men samtidigt väldigt nervöst. Allt kommer fungera toppen när jag bara kommit in i det ordentligt och börjat känna mig säker på vad det är jag håller på med, haha. 
 
Utöver det har det ju varit julafton (igår) och jag kan tala om för er att det här var den första julaftonen där jag inte öppnat ett enda paket. Eller firat för den delen. Firade med min familj och Martin den 23:e då jag skulle jobba på julafton, vi såg till att lägga in det lite snyggt i samband med uppesittarkvällen, så det fungerade faktiskt väldigt bra. Efter att jag hade jobbat mitt allra sista pass på FiliOli, åkte jag till mormor på sjukhuset här i Södertälje. Hon har nyligen blivit opererad (en väldigt lyckad operation än så länge) och återhämtar sig nu. Ska fira med min Mamma och Moster idag den 25:e. 
 
Martin ligger bredvid mig och sover just nu, min lilla gosegris ♥ Ska försöka fiska upp hans telefon som åkte ner på golvet bakom sängen under natten, så kanske han blir väldigt glad på mig när han vaknar, haha. Vi hörs snart, ska göra mitt bästa för att bli mer aktiv! Kommer slänga upp den där årliga listan, så håll utkik! 
| |
Upp